Rekisteriseloste

1. Rekisteriseloste

Henkilötietolaki (523/99) 10 §
Laatimispäivä 10.8.2017

1.1. Rekisterinpitäjä

Aurora Enterprises Oy
Sipolantie 3
96100 Rovaniemi
FINLAND

1.2. Rekisteriasioista vastaava

Aurora Enterprises Oy/Anniina Rissanen
y-tunnus: 2845986-8
Sipolantie 3
96100 Rovaniemi
FINLAND

1.3. Rekisterin nimi

Nettikenkä.fi:n / rieker-shop.fi:n / työkenkä.fi:n / heydudeshoes.fi verkkokaupan käyttäjärekisteri.


Aurora Enterprises Oy on sitoutunut suojaamaan asiakkaidensa yksityisyyttä ja tarjoamme sinulle mahdollisuuden vaikuttaa tietojesi käsittelyyn; ”Oma tili”-hallintasivulla voit halutessasi rajata tietojesi käyttöä tai voit ottaa s-postilla yhteyttä rekisterin ylläpitäjään.

Tietosuojaselosteella informoimme asiakkaitamme heidän henkilötietojensa käsittelystä. Kukin asiakas on tietosuoja-asetuksessa määritetty rekisteröity.

Asiakkaan on hyväksyttävä tämän tietosuojaselosteen ehdot käyttääkseen Aurora Enterprises Oy:n palveluita.

Keräämämme tiedot voidaan jakaa käyttäjän antamiin, verkkopalveluiden käytöstä havannoituihin sekä analytiikan avulla johdettuihin tietoihin.

Käytämme tietoja:

  • Helppokäyttöisen ja turvallisen palvelun toimittamiseen
  • Hyvän asiakaskokemuksen tarjoamiseen
  • Tuotesuositusten ja markkinoinnin parantamiseen
  • Asiakaspalvelun ja verkkokaupan kehittämiseen

 

Rekisterinpitäjä ja sen yhteystiedot

Käsiteltävien henkilötietojen rekisterinpitäjänä toimii:

Aurora Enterprises Oy (Y-tunnus: 2845986-8) Sipolantie 3 96100 Rovaniemi

Tietosuojasta ja henkilötietojen käsittelystä voit kysyä lisää asiakaspalvelustamme: 

asiakaspalvelu@nettikenka.fi

 

Mitä tietoja minusta voidaan kerätä?

  • Käyttäjän itsensä antamat tai henkilökohtaisesti tunnistavat tiedot
    • Tunnistamistiedot, kuten nimi
      • Henkilötunnus asiakkaan tunnistamiseksi luottosopimusta tehtäessä
      • Passitiedot tai vastaavat Tullin vaatimat tiedot tilattaessa tuotteita tai palveluita verottomana Suomen ulkopuolelta
    • Yhteystiedot, kuten osoite, sähköpostiosoite ja puhelinnumero
    • Maksutiedot, mukaan lukien luottosopimukset ja muut laskutustiedot
    • Asiakkaan suostumuksella sijaintitiedot, joita käytetään toimitusajan arviointiin
    • Google tai Facebook kirjautumiseen käytetty sähköpostiosoite ja varmenne
  • Palvelujen käytöstä havainnoidut ja analytiikan avulla johdetut tiedot
    • Ostoshistoria, mm. tilatut tuotteet ja niiden hintatiedot
    • Toimitustiedot, kuten valittu toimitustapa ja toimitusosoite
    • Tuotearvostelut
    • Verkkokaupan käyttö- ja selaustiedot sekä päätelaitteen tunnistetiedot
    • Tuotesuositus- ja muut kohdennettuun sisältöön käytetyt tiedot ja tunnisteet

Tietojen pääasiallinen lähde on käyttäjä itse, minkä lisäksi saatamme saada lisätietoja yhteistyökumppaneiltamme, esimerkiksi luottopalvelujen tarjoajalta.

Voit hallita tietojen käyttöä ”Oma tili”-sivulla.

 

Mihin henkilötietojani käytetään?

Henkilötietoja käytetään

  • Asiakkuuden ylläpitämiseen
  • Tilausten toimitukseen, käsittelyyn ja arkistointiin
  • Aurora Enterprises Oy:n toiminnan ja palveluiden kehittämiseen
  • Asiakaskokemuksen parantamiseen
  • Tilastollisiin tarkoituksiin
  • Henkilökohtaisemman kohdennetun sisällön ja markkinoinnin tuottamiseen
  • Väärinkäytösten estämiseen
  • Paremman asiakaspalvelun tarjoamiseen

Tietoja käsitellään asiakkaan ja Aurora Enterprises Oy:n väliseen asiakassuhteeseen, sivuston käyttöön tai asiakkaan erilliseen nimenomaiseen suostumukseen perustuen.

 

Miten tietojani säilytetään ja suojataan?

Kaikki henkilötiedot ovat suojattu asiattomalta pääsyltä ja vahingossa tai laittomasti tapahtuvalta tietojen hävittämiseltä, muuttamiselta, luovuttamiselta, siirtämiseltä tai muulta laittomalta käsittelemiseltä.

Aurora Enterprises Oy säilyttää asiakastietoja kolmannen osapuolen palvelimella, jossa on käytössä ISO 27001:een pohjautuva tietoturvan hallintajärjestelmä. Palvelimet on suojattu tietomurtoja ja palvelunestohyökkäyksiä vastaan. Verkkosivujen ja -kaupan järjestelmien tekninen sekä prosessien tietoturva ovat erittäin korkealla tasolla.

Henkilötietojen käsittelyssä ja käsittelyn suunnittelussa noudatamme hyviä tietosuojakäytäntöjä mm. tiedon konsolidointi, minimointi, pseudonymisointi ja anonymisointi, jos se vain on mahdollista. Henkilötietojen käsittelyssä on huomioitu 25.5.2018 alkaen noudatettavan EU:n tietosuoja-asetuksen vaatimukset.

Kaikkea pääsyä henkilötietoon valvotaan hyvien käytäntöjen mukaisesti.

 

Kuka käsittelee henkilötietojani?

Asiakastietoihin on pääsy vain Aurora Enterprises Oy:n omilla työntekijöillä ja henkilökuntamme on koulutettu käyttämään tietoja turvallisesti ja eettisesti.

Käytämme luotettuja sopimuskumppaneita, jolloin tietoa voidaan siirtää kolmannelle osapuolelle. Kaikkien kumppanien kanssa on sopimuksissa huomioitu EU:n tietosuoja-asetuksen ja muun lainsäädännön asettamat vaatimukset.

Tietojen hallinnasta vastuussa oleva yritys: Aurora Enterprises Oy (Y-tunnus: 2845986-8) Sipolantie 3 96100 Rovaniemi

 

Kuinka kauan tietojani säilytetään?

Säilytämme henkilökohtaisia tietojasi vain tarvittavan ajan, jotta voimme täyttää tässä selosteessa kuvatut käyttötarkoitukset. Lisäksi joitain tietoja voidaan säilyttää kauemmin niiltä osin kuin se on tarpeen laissa asetettujen velvollisuuksien, kuten kirjanpitoa ja kuluttajakauppaa koskevien vastuiden, toteuttamiseksi ja niiden asianmukaisen toteuttamisen näyttämiseksi.

Asiakkaan pyynnöstä häntä koskeva henkilötieto voidaan poistaa tai anonymisoida Aurora Enterprises Oy:n järjestelmistä ja tietoa ei enää käytetä selosteessa lueteltuihin tarkoituksiin.

Osalle tietoa lainsäädäntö asettaa velvoitteita tiedon pidempiaikaiselle tallentamiselle, mm. seuraaviin tarkoituksiin:

  • Kirjanpitolaki määrittelee tiedolle pidempiä säilytysaikoja riippumatta siitä sisältääkö aineisto henkilötietoja tai ei
  • Järjestelmien lokitietoa kerätään ja säilytetään lain edellyttämällä tavalla, jotta voimme tarjota lainmukaisen ja turvallisen verkkokaupan asiakkaillemme
  • Riittävien varmuuskopioiden ottaminen kaupan tietokannoista ja järjestelmistä tietojen turvaamiseksi, virhetilanteiden korjaamiseksi ja tietoturvan sekä jatkuvuuden varmentamiseksi

 

Millaisia oikeuksia minulla on?

Asiakkaana sinulla on oikeus:

  • Saada pääsy itseäsi koskeviin henkilötietoihin, mukaan lukien oikeus saada jäljennös sinua koskevista henkilötiedoista
  • Pyytää itseäsi koskevien henkilötietojen oikaisemista tai poistamista
  • Tietyin edellytyksin pyytää käsittelyn rajoittamista tai vastustaa henkilötietojen käsittelyä

Lisäksi, jos käsittely perustuu erilliseen suostumukseen, sinulla on oikeus peruuttaa suostumuksesi milloin tahansa. Huomaathan, ettei tämä vaikuta ennen suostumuksen peruuttamista suoritetun käsittelyn lainmukaisuuteen.

Voit tehdä oikeuksiesi käyttämistä koskevan pyynnön ottamalla yhteyttä asiakaspalveluumme. Pyynnön tulee olla riittävällä tavalla yksilöity, jotta asiakaspalvelumme voi todentaa henkilöllisyytesi. Jos jossakin tapauksessa emme pysty joltain osin toteuttamaan pyyntöäsi, kuten poistamaan kaikkia tietoja joiden säilyttämiseen meillä on lakisääteinen velvollisuus (esimerkiksi luotonantotiedot) tai oikeus, ilmoitamme sinulle asiasta.

Jos huomaat, että käsittelyssä on puutteita tai se on lainvastaista, sinulla on oikeus tehdä asiasta valitus tietosuojaviranomaiselle.

 

Kuinka saan järjestelmään itsestäni tallennetut tiedot?

Voit pyytää järjestelmiin tallennetut tiedot itsellesi ottamalla yhteyttä asiakaspalveluumme: asiakaspalvelu@nettikenka.fi

"Mitä tietoja minusta voidaan kerätä?" kappaleen alta löydät tarkempaa tietoa keräämästämme henkilötiedosta.

 

Miten voin vaikuttaa tietojeni käyttöön?

Aurora Enterprises Oy on sitoutunut tarjoamaan asiakkailleen mahdollisuuksia vaikuttaa tietojensa keräämiseen ja käyttöön.

Voit itse päättää sinulle kohdistetusta markkinoinnista, lisäarvopalveluista ja ottaa tai olla ottamatta vastaan erilaisia markkinointiviestejä. Markkinointiviestit voi lopettaa jokaisen viestin lopussa olevasta peruutus-napista. Kehitämme palveluamme jatkuvasti, joten toimintoja voidaan lisätä, muuttaa tai poistaa.

Asiakas voi myös koska tahansa lopettaa asiakastilinsä ja pyytää Aurora Enterprises Oy:ta poistamaan omat tietonsa ottamalla yhteyttä asiakaspalveluumme asiakaspalvelu@nettikenka.fi.

Huom! Joissain tapauksissa kaikkea tietoa ei voida poistaa ja lainsäädäntö voi vaatia säilyttämään osan asiakkaaseen liittyvästä tiedosta.

 

Luovutetaanko henkilötietojani kolmansille osapuolille?

Luovutamme joitakin välttämättömiä tietoja kolmansille osapuolille toimituksen takaamiseksi sekä markkinointia varten. Tietosi välittyvät myös luottopäätöksen yhteydessä luottoa myöntävälle taholle.

Käytämme asiakastietoja kolmansien osapuolten kanssa analyysi- ja personointitarkoituksissa. Voimme luovuttaa ostokäyttäytymis- ja selaustietoja kumppaneille, jotta voimme tarjota sinua kiinnostavia tuotteita ja tarjouksia. Analyysi- ja personointitarkoituksiin käytetty tieto on anonymisoitua tai pseudonymisoitua aina mahdollisuuksien mukaan. Vain me voimme yhdistää käytetyn pseudonymisoidun tiedon nimeesi.

Asiakas voi rajata tietojen luovuttamista markkinointitarkoituksiin ilmoittamalla siitä asiakaspalveluumme asiakaspalvelu@nettikenka.fi.

Tarvittaessa luovutamme tietoja myös viranomaisten pyynnöstä, informoimme tietopyynnöistä aina myös asiakasta, jos se on lain puitteissa sallittua.

 

Käytetäänkö kaupan sivuillla evästeitä ja mitä ne ovat?

Nettikenka.fi/rieker-shop.fi käyttää evästeitä (”cookies”) ja muita vastaavia tekniikoita, kuten selaimen paikallista varastoa (“local storage”). Evästeet ovat päätelaitteen selaimen ja palvelimen välisiä pieniä tekstitiedostoja. Käytämme evästeitä asiakkaan tunnistamiseen, kirjautumisen ylläpitämiseen ja ostoskorin toimintoihin. Näihin toimintoihin evästeiden käyttö ja niiden käytön hyväksyminen on pakollista. Palvelimen asettamat evästeet säilyvät selaimessa yhden (1) kuukauden, ellei niitä poisteta erikseen selaimen asetuksista. Sivustolla käynti asettaa evästeet uudelleen selaimen sen salliessa.

Evästeitä käytetään myös käyttökokemuksen personointiin. Asiakkaan salliessa personoinnin, voimme tarjota enemmän asiakasta kiinnostavia tuotteita ja paremmin kohdennettua mainontaa. Personointia varten asiakkaan selaimeen asetetaan kolmannen osapuolen eväste. Kolmannelle osapuolelle lähetettävä tieto, kuten tuotesivuilla vierailut ja hakuhistoria, on anonymisoitua, eikä kolmannen osapuolen ole mahdollista selvittää asiakkaan identiteettiä.

Hyödynnämme myös muita tekniikoita, kuten kuvapistetunnisteita (mm. Google Analytics) ja jäljitteitä. Nämä tekniikat auttavat meitä ymmärtämään paremmin asiakkaidemme käyttäytymistä ja kertovat meille mitkä tuotteet asiakkaitamme kiinnostavat ja mitkä toiminnot ja palvelut ovat asiakkaillemme hyödyllisimpiä.

Analyysiin käytetty tieto on anonymisoitua aina kun se on mahdollista. Muutoin käsittelemme tietoja henkilökohtaisina niiltä osin kuin tunniste sisältää asiakkaan kohdentavia tietoja, kuten IP-osoitteen. Myös tunnisteet, jotka on yhdistetty asiakkaaseen jollakin tapaa, käsitellään henkilökohtaisena tietona.

 

Voidaanko tätä tietosuojaselostetta muuttaa?

Palveluiden kehityksen ja lainsäädännön muutosten johdosta pidätämme oikeuden muuttaa tietosuojaselostetta. Merkittävistä muutoksista tietosuojaselosteeseen ilmoitetaan rekisteröityneille asiakkaille ehtojen päivityksen yhteydessä.

Tämä tietosuojaseloste korvaa aikaisemman rekisteriselosteen.

 

Mihin voin ottaa yhteyttä?

Voit ottaa yhteyttä asiakaspalveluumme tietosuojaselosteeseen ja markkinointiin liittyvissä kysymyksissä:

asiakaspalvelu@nettikenka.fi.

 

Ostoskorisi on tyhjä

Toimitusehdot

Nämä toimitusehdot ovat voimassa 1.8.2017 alkaen.

Verkkokauppa

heydudeshoes.fi

Kauppa myy tuotteita täysi-ikäisille yksityishenkilöille. Tuotteiden hinnat sisältävät arvonlisäveron. Pidätämme oikeuden hintojen ja toimituskulujen muutoksiin.

Tilaaminen

Tuotteet tilataan verkkokaupassa siirtämällä ne ostoskoriin ja maksamalla ostoskorin sisältö verkkomaksupalvelussa. Kaikki asiakastiedot käsitellään luottamuksellisesti. Tilauksen yhteydessä kysyttyjä yhteystietoja ei käytetä muuhun kuin tilauksen toimitukseen tai siinä ilmenevien epäselvyyksien selvittämiseen, ellei erikseen toisin mainita. Tilatessasi verkkokaupasta sinun edellytetään tutustuneen ja sitoutuneen kulloinkin voimassa oleviin toimitusehtoihin.

Maksaminen ja maksutavat

Maksupalveluna toimii Klarna Checkout, jonka kautta maksuvaihtoehtoina toimivat lasku, osamaksu, korttimaksu sekä verkkopankkimaksut.

Ilmoittamalla tietoja kassalla hyväksyt Klarna AB:n (Klarna AB, Sveavägen 46, 111 34 Stockholm) ehdot. Painamalla ”Osta” painiketta hyväksyt tyokenka.fi yleiset ehdot.

Tilaus- ja maksuvahvistus

Kun olemme vastaanottaneet tilauksesi, lähetämme sinulle välittömästi sähköpostilla tilausvahvistuksen, josta näkyvät tilaustietosi. Tarkasta aina tilausvahvistuksen sisältö. Jos sinulla on kysyttävää, ota heti yhteys asiakaspalveluumme. Säästä tilausvahvistus mikäli joudut ottamaan yhteyttä asiakaspalveluun. Asioidessasi asiakaspalvelussa pidä aina mahdollinen asiakasnumerosi ja tilausnumerosi saatavilla. Tarkasta aina, että paketin sisältö täsmää tilausvahvistuksessa olevien tuotteiden kanssa.

Asiakaspalveluumme saat yhteyden seuraavilla tiedoilla:

info@heydudeshoes.fi

Toimitustavat ja -kulut

Toimituskulut ovat 3,90 /lähetys. Lähetykset toimitamme Matkahuollon Lähellä-pakettina postinumeron perusteella lähimpään Matkahuollon noutopisteeseen.

Voit valita toimitusvaihtoehdoksi myös Matkahuollon Jakopaketin, joka jaetaan sinulle kotiovelle saakka. Hinta on 9,90 euroa/toimitus riippumatta kuinka suuri tilaus on (max 5 kg paketti). Jako tapahtuu klo 8-16 välisenä aikana. Jos et ole vastaanottamassa lähetystä niin lähetys toimitetaan lähimpään Matkahuoltoon.

Toimitusaika

Yleisimmät toimitusaikamme Suomeen on 1-3 arkipäivää. Poikkeukset toimitusaika-arvioihin on kerrottu, jos ostoskorissa on varastosta loppuneita tuotteita ja ilmoitamme myös mahdollisista viivästyksistä teille välittömästi tilaamisen jälkeen.

Emme vastaa ylivoimaisen esteen aiheuttamista viivästymisistä tai viivästysten aiheuttamista välillisistä haitoista. Verkkokauppa tiedottaa sivuillaan poikkeavista toimitusajoista.

Palautusehdot

Kun palautat meille tuotteita, toimi seuraavasti:

- pakkaa tuote aina takaisin alkuperäiseen myyntipakkaukseen sekä alkuperäiseen tai vähintään vastaavaan erilliseen lähetyspakkaukseen. Älä lähetä tuotetta takaisin ilman erillistä lähetyspakkausta koska myyntipakkaus vaurioituu. ÄLÄ TEIPPAA ALKUPERÄISTÄ KENKÄLAATIKKOA. Palauta kaikki palautettavat tuotteet kerralla, jos palautat esim. yksi pari kerrallaan, perimme ylimääräisistä palautuksista 6,90 palautuskuluja.

- ilmoita palautuksestasi sähköpostitse info@heydudeshoes.fi, jotta tiedämme odottaa palautustasi.

- pakkaa aina pakettiin mukaan täytetty palautuskaavakkeemme ja sulje pakkaus huolella. 

- Matkahuollon Lähellä-Paketit: Palauta lähetys mihin tahansa Matkahuollon terminaaliin/toimipisteeseen. Kirjoita lähetyspussiin: Matkahuollon palautustunnus 9529311. Palautus ei onnistu pakettiautomaatista meistä riippumattomista syistä.

Tarkemmat ohjeet:

Huomioithan, että palautettavat tuotteet tulee olla aina alkuperäisissä myyntipakkauksissa, tuotenumeroiden tulee vastata palautettavaa tuotetta ja tuote pysyy täydellisessä myyntikunnossa ja vastaa uutta. Älä sekoita paketteja pakatessasi, vaan palauta tuotteet niille kuuluvissa tuotepakkauksissa, aivan kuten mekin lähetimme tuotteet Sinulle. Laatikossa olevan tuotekohtaisen numeron tulee olla sama kuin tuotteessa. Mikäli tuotteet eivät ole lähetyspussissa, emme vastaanota palautusta.

Tuotepalautuksen saavuttua tarkistamme tuotteet ja käsittelemme palautuksesi toivomallasi tavalla. Mikäli meillä on jotain kysyttävää tai tuote ei ole uutta vastaavassa palautuskunnossa tai sitä on käytetty, otamme Sinuun yhteyttä sähköpostitse tai puhelimitse.

Kaikilla heydudeshoes.fi -tuotteilla on 14 vuorokauden veloitukseton palautusoikeus kun toimit näiden ohjeiden mukaisesti.

- Palautettavan tuotteen tulee olla täysin uutta vastaava, käyttämätön ja muuttumaton sekä pakattu täysin alkuperäiseen pakettiin alkuperäisillä pakkaustäytteillä. Tuotetta voi sovittaa ja kokeilla, mutta ei missään tapauksessa ottaa käyttöön. Hyvitämme halutessasi maksamasi kauppasumman täysimääräisenä takaisin tilillesi tai maksukortillesi. Mikäli maksat tilauksesi laskulla, hyvitämme palautuksesta laskun pois osittain tai kokonaan.

- Jos palautat tuotteen ilman alkuperäistä pakkausta tai pakkauksen sisältö ei ole täydellinen ja uutta vastaava, emme vastaanota palautusta. Uutta vastaamattoman tuotteen palautamme takaisin lähettäjälle ja veloitamme palautus- sekä toimituskuluina vähintään 15 euroa, joka vastaa todellisia lähetys- sekä palautuskustannuksia.

- Tuotteen noutamatta jättäminen ei ole palautus. Kokonaan noutamatta jätetyistä tuotteista veloitamme lähetys- sekä palautuskuluina vähintään 15 euroa, joka vastaa todellisia lähetys- sekä palautuskustannuksia.

Tuotteiden vaihto

Toivomme tilaamasi tuotteen sopivan jalkaasi ja käyttöösi. Palautusehdot täyttävän sopimattoman tuotteen palauttamainen on ilmaista käyttäen samaa toimitustapaa jolla tilasit lähetyksen. Matkahuollon Lähellä-paketin voi palauttaa kauppaan, josta lähetys on noudettu sekä mihin tahansa Matkahuollon toimipaikkaan.

Mikäli haluat vaihtaa saamasi tuotteen, ilmoita siitä meille sähköpostilla info@heydudeshoes.fi ja palauta tuotteet normaalisti.

Voit vaihtaa tuotetta niin usein kuin haluat. Ensimmäisen vaihtokerran palautus- ja lähetyskulut maksamme me ja seuraavat vaihtokerrat maksat itse pakettia lähettäessäsi. Jos haluat vaihtaa tilaamasi tuotenimikkeen kokonaan eri tuotteeseen, tilaus käsitellään uutena tilauksena.

Tuotevirheen korjaaminen

Jos tuote on laatuseurannastamme huolimatta vioittunut tai väärä, ilmoita virheestä välittömästi asiakaspalveluumme info@heydudeshoes.fi. Kerro myös kuinka toivot meidän menettelevän virheen korjaamisessa. Luonnollisesti vaihdamme tai korjaamme viallisen tuotteen, mutta halutessasi saat myös rahasi takaisin. Mikäli haluat hyvityksenä rahasi takaisin, kirjoita tilinumerosi palautuskaavakkeeseen.

Palautustunnus

Jos tarvitset käyttöösi Matkahuollon palautustunnuksemme, se on 9529311. Palautusosoitteemme on heydudeshoes.fi, Teollisuustie14A, 96320 ROVANIEMI.

Mikäli tuote on kadonnut tai vioittunut kuljetuksen aikana tai se ei muuten vastaa tilaustasi, tulee sinun ilmoittaa virheestä viimeistään 14 päivän kuluessa kirjallisesti Peruutusoikeus ja palautusehdot -kohdassa mainittuun osoitteeseen.

DELIVERY TO Sweden and Denmark

Our goal is to deliver your order within 1-6 working days, counting from the day you received the order confirmation by e-mail. Delivery time can vary depending on the size of the order and circumstances HEYDUDESHOES.FI cannot affect, such as delays due to our delivery company. Orders are delivered by PostNord to their service points. Please fill in the shipping address carefully.

We deliver all products at once. Unfortunately, we cannot process partial deliveries. When your order has arrived at the pick-up point PostNord will send you a notification by e-mail or a text message.

The name of the recipient or the delivery address cannot be changed after the order has been placed.

Q&A

How much does the delivery cost?
We offer free shipping on orders over 100€. For orders under 100€, the shipping fee is 9,90€.

How fast do you deliver?

Our estimated delivery time is 1-6 working days.

How can I track my order?

You will receive a confirmation of delivery with a tracking number for your parcel by e-mail.

You can track the parcel by copying the tracking code and pasting it here:

Postnord: https://www.postnord.se/en

Can someone else pick up my order?

Yes, if that person has a power of attorney. Please contact the delivery courier for further information.

Returns

If you wish to return your items to HEYDUDESHOES.FI, you can return products to us within 14 days counting from the day you received your order.

If you return the item(s) within 14 days of receiving them, we will issue a refund via the same payment method you chose while placing the order. We do not accept returns sent to us after the 14 days have passed. If you try to make a return after that we, unfortunately, cannot process your return.

Please note that the items returned shall not be used and they need to be in sellable condition. Please pack and protect the products you want to return carefully in the original packaging.

Unfortunately, we do not offer free returns for international customers so the cost of the return is the customer’s responsibility. Whilst your return parcel is in transit, it is your responsibility. We recommend that you return the parcel to us using a tracked or signed for service, to ensure we receive the parcel here safely. Please keep hold of your receipt as proof of postage.

Terms of return:

• The returned product needs to be unused and as good as new. If there are any signs of use, the return will not be accepted.

• When you try the shoes on, be careful that the shoes are clean after. If you have tried on the shoes, please remove any possible hair and animal hair from the shoes. If the returned product has hair or dust on them, the return will not be accepted.

• The product shall not be damaged. Pack the product carefully for shipping. Please do not tape the shoebox. We charge a 5 € fee for taped shoeboxes.

If the return does not fill the terms above or if you return the products after the 14 days have passed, we cannot accept the return. If you return the products against these terms, we will send the products back to you and charge a 25 € fee that will cover the delivery and handling costs.

We will retain the products returned against the return terms for 60 days if we cannot contact the customer.
In dispute cases, we apply the policies of consumer protection law.

How to make a return

1. Fill in the return form that was sent with the order and place the form in one of the original shoeboxes you will return back to us. If you do not send the return form with the return parcel, we cannot process the return.

2. Protect the shoebox(es) carefully with the original packaging material.

3. If you have chosen an invoice as the payment method it is important that you will pause the invoice by logging in at www.klarna.com or by contacting Klarna’s customer service.

4. The return will be processed within 14 days counting from the day we have received the return parcel.

OBS!If you have received a faulty product, please contact our customer service as soon as possible at info@heydudeshoes.fi to get further instructions. At first hand, a faulty product will be replaced by a new product. If we cannot provide a new similar product, the order can be canceled with a full refund.


Send the return parcel with a delivery courier of your choice to us at the following address:

HEYDUDESHOES.FI

Aurora Enterprises Oy

Teollisuustie 14 A

96320 ROVANIEMI

Finland

Exchange

We do not offer an automatic exchange process. You can return products back to us within 14 days counting from the day you received your order. Pack and return the products according to the return instructions and register the return. Thereafter you can place a new order at heydudeshoes.fi  and pay it according to normal procedures.

Ostoskoriin käytetyt lahjakortit